0 Items - RM0.00
0
  • No products in the cart.
0 Items - RM0.00
0
  • No products in the cart.
-5%

BOUGAS SERUM

RM79.00 RM75.00

Compare
Category: Tag:

Perghhh, makin cerah lah kulit muka. Baru pakai sikit zasss terus letup top top.

Jerawat kat dahi pun dah tak nampak.
Korang nak kulit muka yg kusam tu kembali cerah dan awet muda? Nahh.. BOUGAS BEAUTY SERUM

▶ KELEBIHAN & FUNGSI
✔ Merawat masalah kulit berjerawat
✔ Memudarkan dan menghilangkan parut
✔ Tona kulit lebih sekata
✔ Melembabkan kulit kering
✔ Kulit lebih halus dan glowing
✔ Menaikkan seri muka
✔ Merawat masalah kulit kusam
✔ Merawat masalah sunburn
✔ Kulit lebih bersih dan sihat
✔ Mengawal penghasilan minyak berlebihan pada kulit wajah
✔ Tidak melekit
✔ Tidak berminyak
✔ Mesra wudhu
✔ Bebas bahan kimia berbahaya
✔ Sesuai utk lelaki dan wanita
✔ Lulus KKM

▶ KANDUNGAN
✔ 20ML
✔ 100% Waterbased
✔ 4 Estrak Tumbuhan: Sakura, Peony, Saxifraga, Scutelleria Baicalensis

▶ CARA PENGGUNAAN
1) Pakai pagi Selepas cuci muka
Boleh pakai serum ni selepas mandi dan selepas cuci muka setiap pagi.
Selepas tu, boleh pakai mosturiser kalau nak pakai dan serum ni pun boleh dijadikan sebagai base untuk makeup.

2) Malam sebelum tido
Wajib pakai sebelum tidur tau!
Since kulit muka kita akan aktif and bekerja waktu kita tidur.
Dan pagi tu terus rasa segar and flawless.

Weight 100 g

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “BOUGAS SERUM”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Enter your keyword